تا 15 روز بعد از کنکور همه چیز روی برنامه بود ..
و مرداد رسما رو هوا بود :))
توی مرداد چنتا کتاب خوندم و سریال دیدم و کد زدم
و از امروز به طور جدی تری شروع به کد زدن کردم
همچنان منتظر نتیجه ها هم هستم :))
آها رانندگی هم میرم :))
دیگه کار خاصی انجام ندادم فعلا :-"
کنکوریا در چه حالن؟ :))
به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین